AA

På måndag blir de att ta med sej Siri till ett AA-möte för igår när jag kom hem från jobbet så hade hon varit i dunken igen!! Denna gången var de en ny, oöppnad Bag-In-Box så de var 3 liter vin på golvet.. Lagom roligt att ta reda på när man kommer hem från jobbet när man är trött och bara vill sova.. Men de var ju bar fram med skurhinken och moppen och torka de och de tog en stund. De var tacken de för att jag bytte skift så vi kunde ut och jaga igår morse så att hon skulle vara trött när jag jobbade men ICKE. Men orkar inte vara sur på henne för jag är ju så van att städa efter henne nu så.. Ingen idé att lägga ner energi på de, jag för väll bara vad jag förtjänar skulle jag tro.
I morgon är de älgfest och de ska bli riktigt sköjj :) äta gött och dricka som bara den. Haha så jag får kanske följa med Siri på AA-mötet på måndag :P

Glömm inte farsdag på söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

just for you!!!



du ser det är inte lätt att uppfostra små tjejer heller :P

Postat av: Mia

Men Henrik, gör en hylla så du precis får in en dunk mellen hyllan å taket...

2008-11-08 @ 13:53:20
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0