Adventsfika

Hade adventsfika med mamma, pappa och lill-syrran nyss.. Skulle ha varit några till men de kunde inte komma! Så de fick bli en fika med 4/5 av familjen Hjalmarsson och de gick ju de oxå :) Hade bakat hallongrottor och lussekatter men de vart inge goa för jag hade nog för varmt degspad så jästen dödde!! Skit samma vi fick äte destomer grottor :P Och lill-syrran undrade vad jag hade för baktanke med att bjuda på fika!! De är tacken de för att man försöker vara lite trevlig!! Skit på dejj snorunge!!!!!
 Fick resten av julgardinerna av mamma så hon hjälpte mejj och hänga upp dem så nu ska de bara upp lite tomtar så är jag klar med allt julpynt..
Och just nu är jag så jävla rastlös!!!!!!!!!! Kryper i hela kroppen!! Fan va Muppigt!! Känner mej som någon jävla Duracellkanin på tagit uppåttjack!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Sorry, jag kommer utan Leif en kväll eller hur!

Måste bara titta på din första jul i ditt hus.

Ah, det rimmrt blev inte bra.



Tant mia

2008-12-14 @ 22:18:48
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Henrik

De är lungt ni skulle ju rulla skinn ju :P ser fram emot att få samka på den :P Ååå de är vara du kommer vettu :)

2008-12-15 @ 15:18:58
URL: http://hjalleman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0