Det var ren och skär STÖLD :P Så tack grannen gör granen ;)

Idag på jopbbet fick vi reda på att vi ska gå ner på 2-skift efter julhelgerna pga av "finnanskrisen" och dålig beläggning och orderstock.. Lite tråkigt kanske för jag trivdes bra med 3-skiftet och man förlorar ju lite pengar oxå men de är ju inte hela världen de blir inte så stor skillnad, och andra sidan så ska de bli skönt för man blir lite slö under den veckan man jobbar natt. Men framför allt så ska jag väll vara glad att jag har jobber kvar än..
  Var och snodde en utegran i morse och hängde i lampor så de blev riktigt bra och nu ikväll så har de kommit lite snö på den så i morgan ska jag ta ett kort på den och lägga upp här tänkte ja när den är lite snöig och fin. Stälde upp staken och stjärnan i fönstren i lördags och så hängde jag upp en stjärna oxå, så nu väntar jag bara på julgardinerna som världens bästa mamma skulle fålla upp åt mejj. Sen så fattas de bara alla prydnads tomtar men de kommer inte upp förrens tidigast lucia och så ska jag handla ett gäng Hyacinter och ställa ut lite här och där så är mitt hus julrustat !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0