Husse - Siri 1 - 0


Hittade lite mer julsaker i en låda så jag stälde upp dem :P




Fick julklapp på jobbet häromdagen. En stor flicepläd och...




Ett salt och pepparkar som ser ut som 2 spöken! Och ställer man ihop dem så ser de ut som de kramas...



Hade en brottningsmatch nyss med Siri.. Jag vill klippa klorna. De ville inte hon!! Men jag vann så 1-0 till husse

Och när jag sätlde upp de sista jul prydnaderna så fick jag för mejj att jag skulle städe en pappershög med kvitton och dylikt som jag hade liggandes och hittar till min stora förvåning en 500hundring som jag inte visste att jag saknade:D :D
UNDERBART :P








 


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kan hålla med om att årets julkalender inte är bra, men dom kan väl inte göra julkalendern till någon som snart fyller 50, eller? Den är till för "små" barn tror jag :)

Och julkänslan får man när vi gör korv, tror det blir på söndag. Då åker du väl hem en sväng då.

2008-12-18 @ 18:26:04
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0