Julen är här :D

Jaa så kom äntligen dagen man väntat på hela året :) Den börjad i morse kl 9 när hela familjen åt frukost tillsammans. De blev varm choklad med vispgrädde och mashmallow som jag påtade iordning och skinksmörgåsar och lite annat gött :) Efter de så var de lite plock med alltmöjligt innan vi drack kaffe och åt våra stora pepparkakshjärtan med nonstop och kristyr på! Sen så bestämde sej jag och sara att ta våra vovvar och gå på en liten promenad men innan de så var vi upp till Mitza och de andra husdjuren som är på de stora jaktmarkerna och tände ett ljus så de blev så fint åt dem :) så bar de iväg 1 km innan vi vände, och på vägen hem kikade vi in på Myra och önskade dem god jul och Siri och Nellie fick hälsa på Mias nya lilla odåga Titti :P och han var lite agg men hon lugnade sej så de busade en stund innan vi fick springa hem för jag skulle till Molkom och hämta farmor för hon skulle äta jullunch hos oss så de är precis de jag har avslutat nu så nu är jag lagom mätt efter all dopp i grytan, sill, prinskorv, sillsallad, skinka och lite sånt och nu ska vi avslua med en kaffe kôpp och lite saffransskorpor i väntan på Kalle Anka :)

Så god jul på er alla så länge önskar Sundstorps okrönte kung så återkommer jag nog med några rader till sen.. Vinki Vink  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0