Julklapparna

Nu var första julefirandet över och i kväll ska vi i väg på nästa fast några som var med i går kommer i kväll med. Fast i kväll ska vi vara hos mormor och morfar i Storfors så då kommer mina kusiner jocke och johanna och mammas morbror med familj. så de ska bis så skojj :) Men i kväll så ska jag inte ta något för jag jar lovat att köra då men då klara jag mejj på lördag för då ska vi på 60 årskalas och då kör inte Henrik ;) Tänkte sätta mejj och ladda upp bilder här på alla julklappar men de orkar jag inte för jag är så mätt än men de ligger på min bilddagbok  http://hjalle-man.bilddagboken.se/p/main.html så kolla där på allt jag fick och hur vi hade de igår. Nu ska jag till Molkom och köpa julmust till lutfisken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0