Sista julfirandet för i år

Så var julfirandet klart då för i år. Hade de sista idag med pappas syskon och mina kusiner fast vi var tyvärr inte så många för några hade magsjukan och några var på andrasidan jorden och några jobbade. Jag och ena kusinen konstaterade oxå att en av de kusinerna som inte var där har vi inte sett på 7-8 år och de är ju lite synd men så är de ju med jobb och allt. Men vi hade trevligt med de som var där vi åt och pratade en massa och så fick vi en liten present av min mamma som hade fixat kopior på ett kort på min farfar som alla mina kusiner och pappas syskon fick en kopia av. De var jättefint, de var ett kort som verkligen återspeglade hur farfar var. Ska ta ett kort på de och lägga upp här men inte idag.

Så nu när allt för denna julen klart så nu är de bara att vänta på de nya året. Och jag ska väll försöka sammanfatta detta året någon dag framöver för nu orkar jag inte för jag har hällt upp en whiskey nu som jag zippar på och kollar på Gladiator. Var längesen jag såg den så jag tänker nog se hela om jag inte somnar vill säga. 

God natt allesammans 

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu ser jag fram mot morgondagen, även om du och Ove jagar på den kanten så kommer ni väl till grillninga?

2008-12-30 @ 14:00:07
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0