Snart bara 24timmar kvar av 2008

Nej jag är inte död bara för att jag inte bloggat på ett tag.. Har faktiskt ett liv utanför bloggen ;) Så jag har haft fullt upp med att leka med alla julklappar som jag fått så jag har inte haft tid/ork att skriva något men nu så tänkte jag väll att de var dags att knåpa i hop något. Håller på att förbereda för nyårsmiddagen så i dag har jag handlat allt och så har jag precis tagit rostbiffen ur ugnen så nu ligger den i marinad :)
Och i morgonbitti bär de av hemmåt för tradisionsenlig jakt och grillning med grannar och bekanta mycket trevligt.. Skulle varit ut med Siri fast hon är inte bra i fötterna än så måste spara henne lite för de är för hårt nu..

Var och köpte en ny soffa soffa idag :) lr ny och ny en begagnad i grön sammet :P fast den är övertäckt med filtar nu så man ser inte färgen iaf :P
Åsså blev de en begagnad assistent så nu ska här bakas :P

Har kommit på att jag inte hinner skriva något om 2008 innan nyår så de för bli efter istället..

Gött slut på er!!

Kommentarer
Postat av: kalle

gott nytt år önskar kalle o maria

2008-12-30 @ 23:06:37
Postat av: Mia

Å vad sköj, då kommer du och Ove med oss i morgon kanske?

2008-12-31 @ 00:15:48
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0