Utmanad av emmapemma.devote.se

  1. Har du någonsin sagt "jag älskar dejj" till någon utan att mena de? Nej sånt ska man bara säga om man menar de!!
  2. Har du någon sin sagt till en kompis att tröjan är fin fast du inte menar de inför en fest bara för att du ska vara snyggare? Hum nej!!!
  3. Har du kysst en väns pojkvän/flickvän? Inte en väns men någonannans flickvän!
  4. Har du varit otrogen i något av dina förhållande? Nix de har jag inte..
  5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dejj? Haha varför lixom?
  6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte gillar? Nej alla har rätt att bilda sej en egen uppfattning och tycka vad de vill.
  7. Finns de någon vad din pojkvän/flickväns vänner du inte gillar? Hum har ju ingen nu men de har funnits personer som jag inte gillat!!
  8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg? Inte vad jag kommer ihåg.
  9. Har du någonsin fuskat i skolan? Har nog hänt ett par gånger.
  10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande ( eller bland dina vänner om du är singel ) ? Vilken fråga.. Ööö nej de tycker jag inte.
  11. Skulle du fortfarande vara tilsammans med din pojkvän/flickvän om han/hon gick upp 20 kg? Är påven katolik? Skiter hajen i havet? Sover Dolly parton på rygg?



Känns som lite utfyllnad detta och de är precis vad de är :P


Kommentarer
Postat av: Eriks Emma

å HEJ tog den ;)

2008-12-21 @ 13:32:43
URL: http://sigurdsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0