Det är hon

Som om hjärtat slutat slå

Våra blickar möttes

Som om det bara var vi två


Jag kom från en by du var från stan

Våra vägar möttes

Som om det bara var vi två


När hon tog min hand jag visste redan då


De e hon jag vill leva med

De e hon jag vill åldras med

De e hon jag vill dela alla dar


Du var sexton år

En själ utan ett sår

Du fick mig glömma alla svåra år


När hon tog min hand jag visste redan då


De e hon jag vill leva med

De e hon jag vill åldras med

De e hon jag vill dela alla dar


De e hon som leder mig

De e hon som tar mig hem

De e hon de e hon som jag älskar


Jag kan inte leva ett liv utan dig

vart du än går finns du inom mig

Mitt hjärta det brinner det slår så hårt

Men ta min hand vi ska aldrig skilljas åt

Aldrig skiljas åt


De e hon jag vill leva med

De e hon jag vill åldras med

De e hon jag vill dela alla dar


De e hon som leder mig

De e hon som tar mig hem

De e hon de e hon som jag älskar




Mycket underbar låt
Av en fantastisk artist


Kommentarer
Postat av: Mia

Det där lät ju bra, var det bara sång å musik igår...

Lycka till i Norge nu, du ska se att veckan flyger fram.

2008-07-13 @ 20:07:04
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0