Skövde, misstänkt mord och Sunne

Så då sitter man i sköve igen då!! Sista veckan innan jag återgår till de ordinarie arbetet.. Hoppas de flyter på denna veckan så vi kan åka hem på torsdag.. Men men vi får se.
Förra fredagen försvann min granne efter att han varit och handlat med sin sambo.. Hon åkte till sin syster och han åkte hem och lastade ur grejjerna de köpt. När hon kom hem var grejjerna urlastade och han och bilen var borta.. Så idag hittade de honom i en sommarstuga som han hade tillgång till, och han var död med yttre teckan på våld så polisen har startat en mordutredning. Men de har intre hittat bilen än. Detta är bara vad jag hört och läst i tidningen så jag vet inte hur sant allt är men som sagt de är vad jag hört!!
I lördags var jag i sunne på fryksdalsdansen och kollade och lyssnade på Björn Rosenström :) Han var riktigt bra.. Första gången jag sett han live och hoppas de blir fler :) Jag körde så jag var ganska lugn men mådde iaf bra i söndags.
Och i söndags var jag på släktträff på Hammarö hos min farbror och hans sambo de var skojjigt att få träffa pappas släkt blir ju bara 2 gånger om året så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0