En underbar eftermiddag och kväll med en underbar flicka :)

Igår var jag och shoppade med världens underbaraste tjej :) Först gick vi runt på Bergvik och handlade lite där. Sen bar de av in på IKEA och där sket jag tydligen pengar enligt henne de var för att jag handlade så mycket ;) de blev en hel kundvagn med grejjer faktiskt. Liten nya kuddar till soffan och lite köks grejjor bla en traktörpanna :) Så blev de lite växter och lite annat smått och så var vi in på maxi och köpte mat, godis, lite filmer och dricka..
Efter de så åkte vi hem hit och lagade mat hon hjälpte mejj lite men hon var ganska trött efter shoppingen med mejj ;) så hon la sej i soffan och tittade på tv så jag lagade maten.. De gjorde hon ju rätt i ju.. Hon var ju gäst :) Och vi åt ris och strimlad kycklingfile med banan, grädde, cashewnötter och curry..
Sen la vi oss i soffan och kollade på filmen förtrollad åt godis och myste lite :) och jag ville att kvällen aldrig skulle ta slut :) Men nu dröjer de nog ett tag innan vi ses igen tyvärr för jag åker till Skövde och jobbar i norgon och blir där fram tills sista Juli lr första Augusti men vi klarar oss hoppas ja.. För jag gillar henne SÅ mycket!!
Ja jag åker ju till Skövde i morgon bitti så jag håller på att packa lite nu men ska snart ta en dusch och lägga mejj och kolla på en film tror ja..






Så här trött kan man bli efter man shoppat med mejj :P



Kommentarer
Postat av: Mia

Jaadu Henrik, vilken tur du har att jag är så gammal annars hade du inte varit ledig nu och träffat en sån trevlig tjej :)

Men det låter som om du skulle hålla i dina pengar bättre, dom verkar rinna alldeles för lätt genom fingrarna. ha ha ha

Ha det så bra nu så ses vi nästa månad och då är det inte långt kvar till bockpremiären!

2008-07-20 @ 18:25:38
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0