Varmt

Usch va varmt de är nu då!! Lite för varmt tycker jag!! Man orkar ju inte göra någonting ju nästan och man orkar knappt äta heller.. Man kan ju bara sitta still och dricka vatten ju.
Fick åka hem nu under hegen för de var ju meningen att vi skulle jobba idag oxå men vi ligger så bra med tyckte de så vi fick åka hem :) Så de gjorde vi igår.. På vägen hem var jag in i Kristinehamn och var på systemet och när jag skulle åka ifrån där jag parkerat så hittade jag inte ut ur staden!! Irrade runt i säkert 20 minuter innan jag hittade en påfart till E18 så då bar de hemmåt fast syrran singde så jag mötta henne och hennes sambo vid en sjö så jag tog mitt första dopp utomhus i år!! Lite dåligt kanske att de int blivit av tidigare men nu är de gjort iaf :) Skulle tippa på att de var runt 22 grader i vattnet så de var riktigt gött vill ja lova :D
Saknar henne lite men vi hinner inte ses denna helgen för vi hade att göra bägge 2 och de var ju lite synd :/ men de kommer flera dagar som tur är :)
Ikväll blir de nog eventuellt en sväng till Sunne och Kolsnäs på fryksdalsdansen om jag orkar!! Ska bli skojj!! Och i morgon ska jag till Hammarö på släktträff som vi brukar ha några ggr om året med pappas syskon så de ska bli roligt att få träffa kusinerna lite.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0