En het söndag!!

Jaha då var de söndag igen då och är man något klokare och gladare för de?! Klokare? Haha nej!! Gladare? Nja inte gladare än vanligt :)  Men lite jobbigt är de tycker jag att de är.. Har ont i mina höfter de känns som växtvärk men de är de ju knappast på mejj skulle jag tro.. Visst jag är väll inte så snabb men så seg är jag väll inte så att växtvärken skulle komma 3 år senare!!! Så de är nog något annat.. Börjar jobba ikväll så de har bara varit en ganska soft dag ska strax lägga mejj framför tvn och vila så man orkar jobba inatt.. Var hem till mor å far och snodde lite rabarberpaj :P De var GÖTT :) Men annars var de en bra helg.. Har haft en väldigt rolig sms disskution med en kompis under helgen den var ganska trevlig lr hur Anna ;) Haha :P 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad blir det för mat idag? eller bilder på skogsarbetet ni har gjort idag. De blev kanske soffan och en film innan du drar iväg till jobbet, vad vet jag? Men det är fullt ok.

2008-06-01 @ 17:34:35
URL: http://miaimolkom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0