Nyvaken

Jaha då har man vaknat igen då efter en hård natts arbete :P fast så hård var dem inte!! Hade riktigt dröm körning i den maskinen jag körde inatt:) Men när de var lungt så hinner man ju å tänka destomer och och de var inte så bra :/

Jaja nu ska jag göra frukost/lunch kalla de vad ni vill när kl är över 2 på dagen!! Haha ska göra gräddstuvad pyttipanna och när jag öppnade påsen så var de nästan bara grädde i den.. Tror han som hade i pytten i påsen var på kafferast då kanske!? För de ser mest ut som en gräddsoppa med några stackars ensamma potatis, kött och lök bitar som simmar runt i stekpannan!! men jag löser nog de!!

Vinkivinki :P

Kommentarer
Postat av: Mia

Tja jag tvivlar inte på att du fixade maten, det slutade nog med att det blev godare än gott...
:)

2008-06-02 @ 21:53:17
URL: http://miaimolkom.blogg.se
Postat av: kicki

Hej du, kul att du börjat blogga. Såg dej hos Mia i hennes blogg. Vi syns säkert hos Mia och Leif på parrty snart, eller...
Ha det gott och jobba på...
kicki/karls mamma

2008-06-04 @ 17:26:06
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0