Tankar kl5 en Lördagsmorgon

Jaha då var de så här igen då.. Har svårt att sova andra natten efter att jag jobbat natt.. Somna hade jag inga problem med iaf för jag somnade ifrån en jag smsade med och de var ju lite synd men hoppas att de inte gjorde något. Ska be om ursäkt när hon vaknar sen.. Men iaf jag somnade lite efter kl00.00 och kl03.30 sa de pling och jag var klarvaken och kunde inte sommna om men har prövat vill jag lova, men de blev bara att lag låg och snurrade in mejj i lakanet och låg där och kliade mejj i naveln som någon annan jävla mumie, så då tänkte jag att. ää va fam jag slår på datorn. Så här är jag nu.. Vid datorn och kan inte sova och dricker äppeljos!
Snart har den andra filmen i Narniaserien  premiär! Prins Caspian. Så den ska jag försöka att gå och se med någon kanske :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det vet att vi har sagt snygging ;)

2008-06-28 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0