Tjoohoo!!

Ja nu var de helg igen då :) Har inte orkat blogga något under veckan för jag har varit så trött! Men de har väll inte hänt så mycket.. Var på skjutbanan några kvällar under veckan :) Och haft Utvecklingssamtal på jobbet.   De är de som har hänt ungefär!! Lr jo var ju till mina grannar och hjälpte dem att resa ett stort partytält inför den årliga Magasinsdansen som de ha ikväll :P Det är en mycket roligt tillställning är de ( och blöt ;P ) :) Är väll en av de yngre där men någon måste ju vara de oxå och lära sej hur de ska gå till på såna fester ;) HAHA. Fast jag är nog ganska full lärd ;) Så de ser jag fram emot på att gå ikväll! Annars så blir de nog ganska lungt under helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0