Siri 1 år :)



Idag fyller de lilla fröet 1 år så nu är hon en stor flicka tror hon men de har jag berättat för henne att hon inte är än.. Vi firade iallafall men en varsin bakelse jag och Siri :)




Antar att hon gillade den för den var slukad i ett nafs. Hon såg nöjd ut iaf :)
Haha när jag var och handlade bakelserna på konsum så var de en liten flicka och hennes mamma som stod efter mejj ikön och när jag betalat och skulle ta mina saker på rullbandet så hade flickan satt sejj på den bänken där man kan ställa kassar när man packar då sa mamman till henne. Flytta dejj då farbrorn får ta sina saker!! Jag farbror så jäkla gammal är jag inte visst jag såg nog lite sliten ut men inte som en farbror.. Men jag bara tittade på mamman och flinade lite !!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej farbrorn! Det var lite roligt tyckte jag, men man får bli lite stött med all rätt :)

Receptet på pastasalladen efterlyser jag men det kanske går fortare att ringa Gavern? Den skulle nog passa fint under midsommar helgen tror jag...

2008-06-17 @ 18:06:26
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch vilken ful hund!

2008-06-29 @ 18:11:28
Postat av: Emma

Haha, nu när du har klippt dig kanske du inte tas för en "gûbbe" längre;)

2008-08-18 @ 20:23:10
URL: http://siggelitoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0