Drömmar!!

Tror ni att drömmarna vi drömmer försöker säga oss något? Som gör att man får tänka efter ordentligt en gång till om man känner sej osäker på något? Eller att drömmen säger att; gör detta! Är de de vi vill och vårat undermedvetan försöker tala om för oss att de är inte så vi tycker egentligen eller att de är verkligen så vi tycker och vill att de ska var?
Vad kan en dröm betyda? Betyder de något extra om man drömmer de flera gånger? 
   Jag hade en dröm för ett tag sen om att jag stod längst fram i kyrkan vi altaret och sa - Ja. Och hon som stod bredvid mejj var en gammal klasskompis som jag känt sedan jag gick på lekis! De är en sån där tjej som man alltid kommer att vara lite små kär i som är så himla underbar! Sen när vi kommit ur kyrkan så var var enda människa som jag känner och även farfar och Anders var där de som är döda!  Sen när vi dansade bröllopsvalsen så dansade vi och dansade och dansade de tog aldrig slut sen vaknade ja!
   Men förra veckan så drömde jag igen!! Gissa vad? Jo samma tjej och jag när vi skulle äta tårtan.. De var allt jag kommer ihåg av den drömmen.

Tror ni att drömmarna vi drömmer försöker säga oss något?

Kommentarer
Postat av: Fröken Flykt

Postat av: Fröken Flykt

jag tror att våra drömmar försöker säga oss något, helt klart!!! så du blir nog gift snart Henrik ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0