Gummibyte och Deg

Idag har jag bytt till vinterdäck så nu behöver jag inte halka runt på vägarna längre och de är ju bra :P
Hade sönder en hjulbult för ett tagsen när jag hade punka så jag var in och köpte en ny idag! När jag kom till expiditen och till de att jag hade betalat hade de gått 35 jävla minuter!!! För en lite bultjävel De var ett jäkla knappande i datorn och sen ficka han springa runt att fråga några kollegor och sen tillbaka till mejj och en iväg igen!! Jag menar hur svårt kan de vara jag gav han regnummret och sa att de var till en plåtfälg hur jäkla många modeller kan de vara på en bult!! Flera stycken sa han när jag frågade om de!! De var ju inte expiditens fel skulle jag tro utan de datasystemet de har och att renault gör så många modeller på bult hur många kan de behövas? Och de var som sagt ett jävla knappande så när man har regnummres och vilken sorts fälg så ska de väll förfan st i datasystemet vart bultfan ligger någonstans!!!
Nog om de jag var hem och drog på de nya gummit och tog en lite tur sen och handlade lite mat och en klump pepparkaksdeg :P 





Kolla :P Pepparkaksdeg :D :D fy fan så underbart götte de är :P men ska nog sluta äta de nu och gå och steka en halvmeter falukôrv och koka makisar. 

Adjö!!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Fröken Flykt

vet inte om de finns något bra sätt att säga detta på...men pepparkakor har laxerandeverkan :P

Postat av: Henrik

De skiter jag i ;) HAHA

2008-11-26 @ 20:22:05
URL: http://hjalleman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0