Blåst

Nu var de helg igen då :) Jobbat eftermiddag så jag har även varit ledigt idag. Skulle ha varit ute med Siri och jagat idag men när klockan ringde i morse och jag kollade ut så blåste de hel storm så jag trodde huset skulle välta och jag öppnade dörren för att kolla ut lite ordentligare och Siri kom till mejj men vände i dörröppningen så vi gick och la oss igen. Ville ju inte ut i skogen och få ett träd i huvet!!
Så när jag vaknade igen vid 11 så åkte jag och handlade lite.. Var till biltema igen och skulle köpa en cykel har varit där förut och den har varit slut så även denna gång. Lite trött jag blir på de. Sen var jag in på expert och kollade lite på en kamera :P så vi får se vad de blir framöver :) Sen var jag på systemet och efter de så åkte jag till mamma i Forshaga och handlade mat. Så denna helgen blir en riktig mat helg:) För idag ska jag göra oxfilé men någon sås och någon potatis till de och i morgon ska jag till mamma och pappa och äta 3-rätters men rådjurssadel som huvudingrediens och de är inte äckligt!! De är en riktigt munorgasm :P så jäkla gött :)

Nej nu ska jag fixa till filén..

Vinki vinki

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för igår, det var suveränt gött. Mätt idag oxå, änsålänge iallafall :)

2008-10-26 @ 09:06:45
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0