Dags att skriva lite igen då kanske

Så var de så igen då, att jag varit lite lat när de gäller skivandet här ett tag igen.. Men får väll försöka påta ihopp något då.. Men vad ?? Har inte hänt så mycket roligt ett tag nu. Har jobbat natt denna veckan så nu är jag långledig.. Riktigt långledig :) För jag har semester hela nästa vecka för då ska jag ut i skogen och sitta och glo på träd och förhoppningsvis få se en älg och kanske få skjuta en oxå ??!!!! Fast så mycket semester vila blir de ju inte för man är så trött när man kommer hem efter en hel dag ute så man orkar inte göra så mycket.. Men ser fram emot veckan som kommer iallafall de är ju som julafton hela veckan ;) Så nu sitter jag och planerar för vad jag ska äta under veckan så jag kan åka och handla lite i morgon.. Och förut idag var jag och hämtade mina jaktbyxor som varit på lagning för de hade spruckit i grenen och läder syr man ju inte i själv med en vanlig symaskin så jag fick ju lämna bort dom.. Men var och lämnade in dom igår så de gick ju fort iaf :) och billigt blev de de skulle ha 50 spänn till kaffekassan mne jag gav dem en hundring dör de hade sytt ihopp fodret oxå och de sa jag att de inte behövde göra men de var ju gjort så de var ju bara att tacka för de :)

Annars har de väll inte hänt så mycket.. Mer än att jag missade ett jävligt bra hus som jag hade tänkt lägga anbud på men jag var ju lite för seg!! Så nu blir de att försöka koncentrera sej på bil byte istället.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0