De är väll såhär de är ibland

Blääääääää.. Vilken skithelg.. Har haft jätte mycket att göra som jag brukar tycka är kul men de har bara kännts tråkigt.. Har varit sjuk oxå de kan ju vara en bidragande orsak men de har gått i 230 hela helgen så tyvärr har Siri inte fått ordentligt med motion så de har jag jättedåligt samvete för :/ Åsså är de skitit och jävligt här hemma och så har jag ett berg med tvätt att ta reda på.. Men de ska jag göra ikväll för allt ligger i sängen så de måste vikas och läggas in innan jag kan sova.. Städningen blir de lite svårare med för damsugaren har sugit för sista gången den har ramlat isär och är död.. Så jag måste få tag på en ny innan jag kan städa men de måste ske snabbt så de blir lite rent här iaf....

Kommentarer
Postat av: Mia

Men Henrik inte har det väl varit så illa. Vi lekte ju hela söndagen det var väl roligt, byggde torn å så hade vi lite roligt åt... du vet!

2008-10-01 @ 20:22:05
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0