Måndag

Ja så var de måndag igen då!! En ny vecka med nya möjligheter, men inte är man någe gladare för de! För i Fredags hade jag migrän för första gången och de var riktigt obehagligt :/ så sen dess har jag haft ordentligt ont i huvet förutom i några små perioder då de känndes bättre och jag trodde de skulle släppa men de kom smygandes tillbax men de beror nog på att jag börjar bli förkyld :/ och så känns de som att de är någon som sätter knivar i ryggen på mejj för de hugger till och gör så J*VLA ont. När de huggit till så vågar ja inte röra mejj för jag är rädd för att jag ska falla ihop.

Sitter och äter frukost nu och kollar på regnet som faller. Börjar bli trött på de nu för de regnar ju varje dag så de drar ut på byggandet av hundgården.. Men visst kan jag ju grejja när de regnar men inte så bra när jag känner av förkylningen ju.

När jag sitter och skriver nu och läser igenom de jag skrivit så inser jag att jag är lite negativ idag, men man måste ju få ha såna dagar ibland oxå..

Och en sista sak, vissa människaor slutar man aldrig förundra sej över!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag bekymrar mig för din rygg, tycker du ska kolla upp det där innan den är helt kass.



Och människor... ja!

2008-09-08 @ 13:54:05
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0