VVMF

Var ett tagsen jag skrev igen.. Har inte hänt så mycket!
Mer än att i söndags sköts den första haren för Siri :D Så jag är jävligt nöjd med de :) Och i lördags så jagade vi räv. Vi var 15-20 st så vi fick 2 rävar!! Bra de! De bommades på en till och så släppte jag en för de var lite drygt håll så om vi hade haft lite mer tur så kunde de blivit 4. Men men vi får vara nöjda med 2.

Åsså har ja blitt sjuk igen!! :( Får host attacker så jag håller på att svimma åsså ont i halsen och huvet plus lite feber som kommer och går och så rinner näsan som en vårflod så de är en ordentlig influensa som har greppet om mejj nu.. Lite jobbigt men de går ju över som tur är.. Men Siri blir ju lite lidande för jag orkar ju inte gå med henne någe längre, typ 500 meter sen börjar jag hosta som fan. .

Jagades älg igår!! Vi var ut och sköt en kalv som hoppade på 3 ben. Höger fram var helt av mellan knäet och fotleden så de bara släpade och hängde och dinglade så den fick slippa ifrån!!

Jag har hitills hållt de jag lovat mejj själv och jag kommer att hålla de oxå. Och de som jag lovat mejj är att inte kolla på melodifestivalen för ett ögonblick!!

VÅGA VÄGRA MELODIFESTIVALEN!!!!!!!!!!!!!




Siri första hare :) Och Stefans första fällda djur!! De var en väldigt bra dag :) Stefan var nöjd som fan men jag tror nästan att jag är nöjdast men min lilla vovve :)



Vera esse facimus nosmet ipsi.


Sundstôrps okrönte kung



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0