Varsel

Idag kom varslet som vi väntat på!! Lr rättare sagt befarat! 13 st ska bort! 3 kontorsråttor och 10 träsknegrer!! Jag är ju först på listan över de sistnämnda.. Så jag är ganska inställd på att få gå hem! Men man vet ju aldrig för de ska förhandlas ju men vi får se!! Både bra och dåligt att bli av med jobbet!! Lite fel tid bara men så är de.. 
Jag får  väll börja hora om jag får dåligt med pengar för att dryga ut kassan!! Fast de kommer jag ju inte att tjäna nåt på ändå så ;) Haha



Alea iacta est

XXX Sundstörps okrönte kung

Kommentarer
Postat av: Mia

Passa dig Henrik, vi är många tanter som kommer att betala och jaga dig då .........

Hur mycket vill du ha ;)

2009-02-04 @ 09:20:20
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0