Amatör lr ett misstag i arbetet??

Jaa då var de nytt år då. Vad gjorde ni på tolvslaget?? Jag låg i sängen och sov ja lr jag sov inte jag hade ankrat.. De som började så bra med middag men dubbel-Erik åå så sen gick de käpprätt åt skogen (där jag tydligen varit och yrat).. Var på Kalas på Norenberg men som sagt vid elva när jag gjort ett besök i varje buske (tror ja kommer bara ihåg att jag kom till Norenberg sen inget mer) så var de några som satte mejj i en bil och körde hem mejj, tack för de!! Lite förvånad jag blev när jag vaknade hemma i min säng utan att veta hur jag kom hem lr vad som hänt.. Inget alvarligt som tur är!! Lr jag har inte hört att jag gjort något dumt iaf !? Så igår mådde jag som jag förtjänade men kan ju säga att allt vatten som jag drack då kom upp igen. De var inget som ville stanna kvar utan de åkte jojo. Men besparar er detaljer om de för de är de nog ingen som vill läsa om!!!!! Är jag nöjd med de nya året då??
Nej, de kunde ju ha börjat lite bättre och förra kunde ha slutat lite bättre men så är de ibland när de inte går som planerat!

Är de någon som sett min sko?? De fattas en, och min jacka oxå.. Hade en jacka med mejj hem som jag hittat här men de är inte min!! Så någon som vill byta?

Så då kan jag bara dra en slutsats som jag egentligen visste om!!
Nyårsafton = Amatörernasafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0