Tillbaks till verkligheten

Jaha då var man tillbaka på jobbet då efter 3 sköna veckors semester. De var så jävla gött att vara ledig de där 3 veckorna och inte göra någonting. Så gött att jag såg fram emot att få börja jobba igen och komma in i lite "normala" rutiner. Men några timmar efter att jag dragit kortet i stämpelklockan och hade kommit igång att jobba lite så kände jag bara NEJ BLÄÄÄÄÄÄÄÄ vad fan gör jag här!!! Så de var riktigt tungt och gick inte så lätt som jag trodde.. Men men de vänder väll snart kanske?? om någon dag?? Vecka?? Månad??

Under helgen som gick nu jagade jag och Siri lite här och lite där.. I lördags var jag till en kompis och hans moster och jagade, tyvärr så fick Siri inte upp något men så är de ibland! Så efter vi jagat åkte vi hem och vilade och åt älgskavsgryta med potatis och svartvinbärsgelé :) och kollade på tv. Och i söndags var jag, Erik, Ove, Stefan P och junior ute och de blåste som fan och regnade lite och Siri hade inte upp något då heller! Mer än ett rådjur så jag fick ta henne på bar gärning så de var ju bra.. Första gången jag gjort de.. Och efter den utskällningen så hoppas jag att hon inte gör så igen!
 
Så nu ska jag gå och göra ungsstektfalukörv och mos sen ska jag till jobbet :/



Ad interim 

Sundstôrps okrönte kung  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0