Dåligt med inlägg nu kanske!!

Och de beror mest på att jag har lite annat för mejj ;) Men jag klagar inte och är väldigt lycklig för de :)

Händer väll inte så mycket mer än att jag är kär och galen!! Men börjar bli uttråkad nu men inte pågrund av de utan de beror på att jag inte har någe jobb eller något att göra när man inte är med älsklingen!!! Klättrar nästan på väggarna här, men de lossnar med jobb snart hoppas ja.. Ska till AF i morgon och upprätta en handlingsplan.. Spännande, spännande!!

Midsommar firades här hemma med Angelica och min kusin och hennes göbbe :) Haha blev väldigt lugnt när vi hade ätit för vi blev proppmätta och trötta så vi gick och la oss runt halv tolv!!! Haha vaddå lite tidigt men, men så är de ibland!! Sen på Midsommardagen var vi och grillade hos morbror i Lindrågen!!! Så Angelica fick träffa mamma och pappa å några andra av min släktingar!!! Hon var jättenervös men de gick bra :) Hon fick Bra betyg :)

Nääe ut i de fina vädret nu :)


Acti labroes jucundi


Sundstôrps okrönte kung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0