28 ardetsdagar kvar :)

De va la gött!! Nu blev de hälja oxå :) fan så gött... Tog ledigt i mörra för en lite roadtripp till Götene. Ska med Stefan och hämta en knallpåk där:P så ikväll blir de nog hockey och öl i någon stuga tänker ja :)

Ja eftersom jag inte ska jobba i mörra så innebär de att jag bara har 28 arbetsdagar kvar innan jag får gå hem :) så de ska bli gött.. Vet inte hur jag ska göra riktigt om jag ska ligga lågt ett tag lr söka jobb direkt.. Naktdelen med de är ju att akassan ger ju lite dålig inkomst ju så jag lär ju få dra ner på levnadsstandarden rätt så duktigt.. Allså dra ner på kvinnor, sprit och mat ;) fast de är ju fan de oxå :P men vi får se hur jag gör..


Dimidium facti qui coepit habet.


Sundstörps okrönte kung.

Kommentarer
Postat av: mia

Åja, billig hyra och snålt leverne som du har haft kan du gott börja ta av sparpengarna nu! ;)

2009-03-22 @ 09:15:04
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0