Kungen åå Lill-prinsen av Sundstörp de kan de :P

Jodå så i lördags var de kalas i Sundstôrp :P mycket sköjj hade jag :) och mycket törstig var ja ;) men hade iaf kul :) vi var väll runt 15-20 pers och de flesta vart fulla som planerat!! vissa fullare än andra :P tex ja och lill-prinsen av Sundstôrp.
När kalaset vart slut åkte vi på nästa fest som jag bara kommer ihåg en del av men så vitt jag har hört så hade jag kul då med :) vart väll hemma runt kl 4 och kl 9 vaknade jag fortfarande dretfull och skulle ge tjurarna mat och de gick faktiskt riktigt bra fast sen gick ja ju in och la mejj igen och sov fram till kl11 vaknade fortfarade full å gla och börjad plocka glas och tomflaskor/burkar, de var ju en del kan jag säga :P och av alla rörelser och all sprit/öllukt så blev jag till att må dåligt :P så jag tog en paus!! Medans lill-prinsen hade stafett mellan soffan och toan :P men sånt är livet..
Sen när han pallrat sej hemåt fick jag lite sällskap under min rehab period där på eftermiddan.. Mycket trevligt :)
Och mitt i allt detta så bakade jag en tårta!!
Nej inte för att jag var full och inte visste vad jag gjorde utan för att mammsen fylde år :) Så hon fick en budapestlängd :)
Sen gick väll kvällen ganska segt och lågnsamt..


Ergo bibamus


>Sundstôrps okrönte kung


P.S Akta dejj för Linders monstergrogg!


D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej hej =D såg att du hade blogg;) lägge rtill dej som länk på min om de går bra? kram freddie

2009-03-18 @ 20:12:40
URL: http://afmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0