Sommartid

Var ett tag sen nu igen nu.. Har inte varirt så pigg ett tag nu.. Varit lite jobbigt med jobbet, att behöva gå dit.. Men de är de slut på nu :) för jag gjorde sista dagen på "golvet" idag.. Fackutbildning resten av veckan sen går jag hemma med fullt betalt!!! Gött de :) Ska bara dit några timmar någon dag till veckan och tömma skåpet och förlänga mina svetslicenser!! Så de är gött att inte behöva gå där åå bra benen efter sej och känna sej omotiverad.. Men lite vemodigt var de ju oxå att lämna "göbbarna" för jag har ju trivts bra med dem.. Men nu är de som de är ju inget att göra någe åt.

Sommartid nu ju.. För er som missat de!!
Lite seg i omställningen är man men de går ju över..

Acti laboris iocundi

Sundstôrps okrönte kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0