Helgen som gick var helt fantastiskt underbar!!

Har haft en helt fantastisk helg :) Och de beror mest på en mycket speciell flicka som betyder väldig väldigt mycket för mig!! Ju mer jag är med henne desto mer kär blir ja:) De känns så underbart!!
Iallafall så var jag hos henne hela helgen:) Åkte dit i fredags eftermiddag och på kvällen var vi till min kusin och hennes sambo och grillade och drack lite öl :) Och i lördags bara var vi!! Vi bara mös järnet :D Så jäkla underbart :) och på kvällen var vi på bio och såg Änglar och Demoner!! Den var bra :) Den ska ni se tycker ja :)
Och i söndags tvingades vi gå upp tidigt för jag skulle på konfirmation!! De var min "lille" kusin Jocke som skulle konfimeras!! De var trevligt!!
Bara de att i kyrkan så rördes de upp lite gamla minnen när de sjöng Hallelujah för en kille som gott bort som var i deras ålder som oxå skulle ha konfimerat sej då!! Så då rördes de upp lite jobbiga minnen från kusin Anders begravning!! Så då grinade hela klanen Henriksson!! Och även utanför kyrkan grät vi när de var klart :( men vi fick rycka upp oss för vi var ju där för Jockes skull och de var ju en dag att vara glad för så!! Och de var vi oxå :) Så de har varit en bra helg :)





Världens vackraste flicka :) och hon är min :D


Ab imo pectore


Sundstörps okrönte kung



 

Kommentarer
Postat av: Tanten

Ja du är för go du Lillen!

2009-05-27 @ 17:54:44
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Frida

Vart va ni på konfirmation? Min tremänning konfirmera sig oxå typ nu i helgen :)

2009-05-29 @ 22:38:51
URL: http://daggny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0