Missförstånd!!???

För att vara säker på att det inte skall vara några missförstånd eller någon som missupfattar något här på bloggen så vill ja klargöra en sak efter vissa påpekanden!!! Min kusin som jag ska till i morgonkväll heter Linda och hon är en tjej. Hon är tillsammans med Johnny och han är en kille!! Och de är han som fyller 25 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hängde ni med?? För att vara säker på att ni gjorde så så drar ja de en gång till:

Min kusin som jag ska till i morgonkväll heter Linda och hon är en tjej. Hon är tillsammans med Johnny och han är en kille!! Och de är han som fyller 25 år!!!!

Så nu är de glas klart va?? Annars får ni väll ringa mejj för en redogörelse och om inte de hjälper så kommer ja på ett hembesök med ett blädderblock och tuschpenna och förklarar :)


Ad utrumque paratus

Sundstôrps okrönte kung

Kommentarer
Postat av: Mia

Det där lät väldigt tydligt å bra!

Puh!

2009-05-09 @ 09:23:40
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0