Vad var de som hände?!?!

Vad f-n hände!?!? Tror varken du eller jag vet vad som egentligen hände!! Men de är inget att haka upp sig egentligen för de är inte de viktiga! De har hänt och de är jag väldigt lycklig för och jag har aldrig mått bättre :)
Blir smått nervös och benen blir som gele av din närvaro eller bara genom att tänka på dejj.
Vad gör du med mig kvinna?? Vad gör du med mig? Hur får du mig att må som jag gör och beete mig som ja gör!?!?
Men snäll sluta aldrig med de du gör med mig för ja vill leva i denna rosa dimman med dejj!


Laying close to you, feeling your heart beating
and I'm wondering what you're dreaming?
Wondering if it's me you're seeing?
Then I kiss your eyes and thank God we're together
i just want to stay with you in this moment forever!
Forever and ever!



Amantes sunt amentes

Sundstôrps okrönte kung


Kommentarer
Postat av: Mia

Nu blir tant Mia svarttis....

Men vad skoj för dig eller er! Hoppas du snart kan visa upp din stora kärlek, vill se hur dina/era ögon tindrar...

Må så gott

2009-05-14 @ 14:00:17
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Emma

hoppsan, nu blir vi romantisk? :P

2009-05-15 @ 00:10:28
URL: http://det vet du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0