6 Månader!




Varje kväll innan jag somnar och varje morgon när jag vaknat tackar jag högre makter att våra vägar korsades i rätt ögonblick den där kvällen i Maj!
Har sedan dess levt ett liv fyllt av kärlek och magi som jag inte trodde skulle hända mejj.
Att få känna och ge kärlek till en sån fantastisk människa som du i en bråkdels sekund skulle kunna få mejj att bli världens lyckligaste människa.
Men att få känna de varje dag i resten av mitt liv är en dröm som håller på att bli sann!
Du anar inte hur stolt och glad jag är att få älska dejj och hoppas att jag får göra de i en evighet med dejj!
Tack för att du finns,
Min ängel,
Min skatt,
Min Angelica!!
<3


Kommentarer
Postat av: Mia

Å hå vad tiden går!

Grattis på er turturduvor.

2009-11-25 @ 06:40:30
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0