Update!!

Var ett tag sen jag skrev här igen nu!! Har varit lite lat med detta men så är de!!
De har hänt lite nya grejer i mitt liv!  Har börjat plugga så nu vet jag vad jag ska göra de kommande 2 åren.. För de var ju så jag sa i våras när jag blev arbetslös att har jag inget nytt jobb innan hösten så blir de skola!! Och inget jobb blev de så nu sitter jag här med skolböcker å kliar mejj i huvudet!! Ska läsa till Verkstads/Produktionstekniker på Bergsskolan i Filipstad. Ska faktiskt bli kul och har haft skul redan oxå!! Speciellt på nollningsveckorna ;)

Händer annars då tro?! Jaa de är höst!! Underbara höst :) Åsså fyller jag år snart :) Jaa jag har fått lite extra jobb på ICA i Forshaga hos mamma och ska då jobba i delikatessdisken :) ska bli skojj :) För som student behöver man ju lite extra cash!!

Ja åsså är jag vansinnigt kär i min flickvän. Älskar henne så jagh nästan blir rädd för mejj själv!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du goding!

Ja visst är det härligt att det är höst, snart är det tillåtet för Berit att spring omkring oxå :)

Det är nog dags att fixa till "negerhyddan" oxå. vi kan väll åka dit och hjälpa dig, Erikarna hjälper säker oxå till. Kanske lite kolbullar samtidigt ?

2009-09-07 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0