Vårdagsjämningsgrillning med jaktlaget!!



I lördags var de ju vårdagsjämning och då skulle jaktlaget med bihang egentligen ut emella mössera för vi skulle grilla lite och kolla på mösmannens hus där ute men de var lite dåligt med snö så vi kunde inte ta oss ut så då fick vi grilla vid slaktboa. Ine helt fel de heller :) Mia hade ordnat med tipspromenad :) och jag kom 2:a :)



Ja vi hade de trevligt i allafall och hyggligt väder!! och som ni ser så gick de en och annan pilsner :) och mr Blommqvist hade med sej lite tequila :) namm namm :P.

Efter de bli jag, Mia, Leif och Blomman (och pappa en stund) sittande i Leif och Mias verkstad, mitt i garageportsöppningen och tittade på Erik när han skruvade på sin bil.
Där satt vi i ett par timmar och solen eldade på och det blev varmt så de gick ett par öl där och en 75:a piggelinus och sen lite renat :) Mycket trevligt hade vi iaf :)

Efter en liten paus i solen och jag fick gå hem och fylla på magen med mat så var de åter till Myra för att se på hockey!! Och de gick bra tillslut :) åsså gick de någon mer öl och någon whiskey.
Kan bara sammanfattas som en mycket trevlig vårdag :)

Tenta i morgon och på onsdag.. Puh men känns som jag har lite grepp om de mesta där nu!!
Och på torsdag far vi till Brunflo för att hälsa på kusin och bihang.. Trevligt med lite mini semester!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0